Szállítás és garancia
Az esetek 90%-ában már másnapra (következő munkanapra) kiszállítjuk Önnek a megrendelését. A csomagok szállítási határideje a megrendeléstől számított 1-5 munkanap (raktárkészlettől függően, esetében mivel jelentős állandó raktárkészlettel rendelkezünk már másnapra), a feladás dátumáról minden esetben értesítjük e-mailben. A házhozszállítást a Royal Sprint Hungária Kft. futárszolgálat végzi, hogy biztosan odaérjen Önhöz a csomag.
Szállítási cím
Szállítási címként szerepelhet lakás, vagy akár a munkahely címe is. Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható, ahol áttudja venni. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában (reggel 8 és délután 5 óra között). A rendeléskor megadott szállítási cím a kiszállítás előtt módosítható! Kérjük, jelezze felénk telefonon (0620/95-96 375) vagy e-mail-ben (info@z-shops.eu).
Szállítás
Kiszállítás előtt keressük Önt e-mail-ben vagy telefonon és egyeztetjük Önnel a szállítás várható napját, ha szükséges. A házhozszállítás díjszabása rendelési összegtől függően 1990 Ft. Amennyiben megrendelésének összege meghaladja a 19.900 Ft-ot úgy a kiszállítás ingyenes. Arra kérjük, hogy a csomag átvétele előtt ellenőrizze, hogy nem sérült-e meg a szállítás során. Minden csomagban megtalálja az Ön által megrendelt termékeket és a számlát (ÁFA-s) talál.
Garancia
Az általunk értékesített termékekre a hatályos jogszabályoknak és gyártói garanciának megfelelő, (esetekben azon túlmenő) szavatossági, ill. garanciaidőt vállalunk, amely termékenként különböző lehet. A garancia érvényesítésének feltétele a termék fizikai sérülésmentessége és az általunk kiállított számla másolata. A garanciális termékek vissza kell jutatnia csomagküldővel vagy mi küldünk érte futárt az Ön által megadott címre. FONTOS! A terméket csomagolja vissza eredeti állapotába! Ha a csomagoló anyag sérült, vagy nincs meg, úgy dobozba / zsákba tegye bele. A Royal futára írja meg a fuvarlevelet, és a csomagra ragasztja. Minden esetben kérjük, hogy csomagolja be a terméket, ne közvetlenül a termékre kerüljön a fuvarlevél, mert megsérül a csomag. Ez esetben pótdíj felszámolása is lehetséges! Önnek nincs más dolga, csupán a megfelelő csomagolás. Ezután visszaküldjük a hibás terméket a gyártónak. Amint visszaérkezik hozzánk az Ön új / javított terméke úgy kollégánk értesíti róla, majd visszaküldjük Önnek.
Az eladó szavatossági és jótállási felelőssége Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
Elállás joga
Megrendelése során Ön élhet az elállás jogával. Amennyiben meggondolta magát és lemondaná megrendelését megteheti e-mailben (info@z-shops.eu) vagy telefonon 0620/9596-375-ös számon.
Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási joggal élhet. Az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ebben az esetben az eladó köteles a vevő által kifizetett összegeket az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni.
Figyelem!
A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését, vagy termék ellenőrzéséneknek költségeit.